כל מה שצריך לדעת על חיפוי פח אלומיניום

חיפוי פח אלומיניום הפך בשנים האחרונות לדבר חובה בכל עסק ובית פרטי. עם חיפוי קירות בפח אלומיניום ניתן לשדרג את מראה המבנים בצורה דרסטית, לעצב בצורה שונה  מהקיים בהתאם לצרכים שלנו.

חיפוי אלומיניום מיושם במרבית המבנים השונים אשר כוללים בין היתר: פארקי התעשייה, מסחר והשירותים השונים. הוא נועד לאחד את חזית המבנים ולהעניק להם מעין מראה מוקפד, אסתטי ונעים לעין. אז אם אתם מעוניינים לשפץ את הבית או העסק  או לרענן את מראהו החיצוני, חיפוי בפח אלומיניום בגווני עץ או בגוונים שונים הוא הפתרון עבורכם

פרופיל פח אלומיניום
פח אלומיניום לחיפוי

מהו חיפוי פח אלומיניום?

חיפוי קירות בפח אלומיניום הוא חיפוי אשר מתבצע בקירות המבנה הן מבפנים והן מבחוץ. לוחות האלומיניום מוזמנים בהתאמה אישית בהתאם לצורכי הלקוח, כאשר הם מולבשים על הקירות באופן אשר יוצר מראה אחיד לקיר כולו גם מבפנים וגם מבחוץ.

החיפוי מיישר את הקיר ואם מדובר על קירות עקומים מדובר בשדרוג רציני לקירות המבנה, הם מאפשרים ניקוי יסודי לעומק, נוח ויעיל מבלי להשקיע מאמצים מיותרים. מניעת הצטברות לכלוכך ואבק על הקירות, וכן מראה יפה ומעוצב אשר מקנה למבנה מראה מעודכן ואפנתי.

פח מכופף לפני ואחרי…

ניתן לראות דוגמא אדריכלית לאישור (בתמונה למטה) ואת החיפוי קיר עצמו לאחר ביצוע, האדריכל (מבית א.ב אדריכלים) בחר להשתמש באלומיניום 2 ממ מכופף בתצורה אנכית לגובה המבנה, המבנה היה מבנה תעשייה במקור עם קורות בטון בולטות כך שנדרשה התרחקות יחסית גדולה מהקיר, ולכן היה גם צורך לייצר סגירת ספי חלונות של כמעט 50 ס"מ.

האלומיניום נצבע בתנור ב 2 גוונים לספים ולחיפוי עצמו. החיפוי עצמו חזק באופן יחסי היות ולדוגמא שנבחרה יש הרבה כיפופים והם מה שמקנים לחומר את חוזקו, האלומיניום חובר לתשתית אלומיניום בתבריג בגוון החומר מחלקו הפנימי של הכיפוף.

איך בוחרים חיפוי פח אלומיניום?

כאשר אנו עומדים לעצב את ביתנו בחיפוי אלומיניום חשוב שנזכור שמדובר על עיצוב אפנתי מודרני וחדיש, אשר מתאים לתקופה הנוכחית.

בחירת חיפוי בפח אלומיניום חייב לקחת בחשבון את הסגנון הרצוי אשר ישקף את הסגנון האישי שלנו. כלומר שהסגנון לא סולידי שניתן ליהנות ממנו שנים רבות ולא טרנד אפנתי אשר יחלוף תוך זמן קצר, ויהיה ניתן לשלב בו פריטים שונים וחדשים מדי פעם.

מעבר לכך, חשוב שאין חשש להתקין קיר אלומיניום על קירות חיצוניים וזאת מאחר, שמדובר על מוצר איכותי אשר עמיד לשנים רבות מאשר חיפוי אחרים כמו טייח ועץ. עוד דבר שחשוב לבדוק בטרם בוחרים אלומיניום, אם האלומיניום צבוע לפי התקן או לא.

דוגמא לכיפופי פח אלומיניום

איך מתקינים פח אלומיניום

כאשר מחליטים על התקנת חיפוי פח אלומיניום, חשוב לבחור את הסגנון הרצוי על פני צרכיכם האישיים. יש לבחור את הדוגמא אותה אתם רוצים, לקחת את המידות ולייצר חיפוי קיר מאלומיניום בגודל המתאים לקיר הרצוי.

התקנת חיפוי מאלומיניום נעשית ע"י איש מקצוע מיומן אשר עבר הכשרה להתקנת חיפוי אלומיניום. על מנת להתקין את האלומיניום, יש צורך בקדיחת מספר חורים בקיר על מנת להצמיד את החיפוי מאלומיניום אל הקיר. בסיום עבודת התקנת האלומיניום יש לקחת מטלית לחה ולנגב את כל הלכלוך שנוצר כתוצאה מהקידוח וההתקנה.

למי מתאים חיפוי פח אלומיניום?

חיפוי פח אלומיניום מתאים לפארקי התעשייה, מסחר והשירותים השונים. כמו כן, לאנשים פרטיים אשר רוצים לשפץ את קירות ביתם בקירות מאלומיניום אופנתיים ויפים, על פי סגנון שהם אוהבים ומתאים לצרכים האישיים שלהם. כך שכל מי שמעוניין בחיפוי אלומיניום בין אם זה עסק או אדם פרטי יכול לעשות זאת ע"י איש מקצוע מיומן וותיק, אשר יבצע את התקנת האלומיניום לקירות המבנה.

היתרונות של חומר האלומיניום כאשר מדובר על חיפוי קירות

לחומר האלומיניום יתרונות רבים על פני חומרים אחרים ובגלל סיבה זו אנו ב-We-Wood ממליצים על בנייה של פרגולות מאלומיניום וגם גדרות. ראשית, מדובר על חומר במשקל קל אשר נחשב לחומר גלם טוב מאוד מבחינה מעשית שקל לעבוד איתו מבלי להתאמץ ולשבור את הגב.

חומר האלומיניום הוא חומר גמיש המאפשר ליצור כל דבר שנרצה כמו פרופיל מסוים, חריטה או דגם שאנו רוצים.

עם האלומיניום ניתן להשיג רמת גמר גבוהה ומושלמת אשר נותנת מראה אחיד לקירות הבית או העסק בשילוב מראה אסתטי ואופנתי המתאים לתקופה בה אנו חיים. כמו כן, ניתן אף לשלב חומרים שונים על פני העדפתנו האישית. רביעית, הניקוי של אלומיניום הוא ניקוי קל נוח עד מאוד.

עם אלומיניום ניתן לנקות באופן יסודי לכלוכים ואבק. חמישית, המחיר הזול של חומר האלומיניום עושה אותו לחומר הכדאי ביותר והמשתלם.

תחזוקת האלומיניום היא לאורך זמן רב, מדובר על חומר שנשאר שנים רבות לעומת חומרים אחרים. שביעית, פח האלומיניום עמיד לתנאי מזג האוויר השונים. שמינית, חומר האלומיניום הינו חומר בניה אקולוגי אשר ניתן למחזור. תשיעית, חומר האלומיניום מעניק מראה אופנתי בעיצוב הייטקי.